Årsmöte 2015

I lördags var det då dags för klubbens årsmöte, efter två år på Bowlinghallen i Hofors höll vi år till på Granliden Mat & Vinhus i Storvik där vi hade abonnerat övervåningen.

Nedre plan var uthyrt till en 50-års fest vilket märktes bland annat på att mötet ibland blev överröstat av hurrarop och bitvis var ackompanjerat av live-musik.

21 medlemmar deltog och alla var hyfsat överens i dom frågor det skulle beslutas om, så ganska snabbt kom vi fram till programpunkten utdelning av priser till KM-vinnarna samt Årets hundar. Full förteckning över vilka dessa var kommer snart, tills vidare får ni beundra dom på bild!

Årsmötet avtackade även våran avgående kassör Lars Carlborg. I stället för blommor donerar klubben en motsvarande summa pengar till valfri organisation och Lasse valde att låta Hundstallet ta emot den summan i år.

Efter mötet var det dags för en trerätters middag, och även om sittningen drog ut på tiden var maten väldigt god och sällskapet väldigt trevligt. Mycket prat om våra fyrbenta vänner blev det och många verkar ha spännande planer för året som kommer.

Vi ser fram emot ett 2015 med nya kurser, tävlingar och så klart mycket roligt umgänge med varandra och våra hundar!

Etiketter: årsmöte