Här kommer lite nyheter angående städning av klubbstugan.
- Alla som ansvarar för någon aktivitet på klubben, och använder stugan, diskar och städar ordentligt efter aktiviteten. Till exempel kurs, tävling, möte.
- Varannan vecka sker en grundligare städning. Ansvariga står i kalendern. Startar vecka 18.
- Om du fått en städvecka får du ytterligare instruktioner, om du behöver det.
- Vi försöker i möjligaste mån att de som redan har mycket ansvar på klubben slipper städvecka.
Kontakta Städansvarig Eva-Britt Stolt 070-6403575 om du funderar på nåt. Har du inte fått någon vecka fram till sommaren, men gärna vill hjälpa klubben så hör av dig!
.
/Eva-Britt
Kommentera gärna:
Senaste inläggen
Senaste kommentarer
-
Lars Carlborg » Anmälan är öppen för nybörjarmästare i BRUKS. Gren appell spår.: ”Fungerar formuläret?”
-
Marina (lägeransvarig) » Nu händer det grejer på Hofors BK: ”Tyvärr är ungdomslägret inställt i år p.g.a. för få anmälda. De barn och ungdoma..”
-
Lasse » Årsmötet skjuts upp: ”Uppe till höger på startsidan: Senaste inläggen - "Årsmötet skjuts upp" bör stry..”
-
Böret Lindblom » Nytt lydnadsekipage i klubben: ”Härligt! Bra jobbat. Stort grattis!”
-
Kicki » De blev klubbmästare i agility 2018: ”En fin och rolig dag tillsammans med alla 4-benta och 2-benta//Kicki&Brio”
Bloggarkiv
Länkar
Etikettmoln
träningsgrupper öppet hus nomineringar utställning årets hund nosework sök klubbstugan nybörjarmästaren rallylydnad tävling klubbmästerskap kurs hoforscupen grattis agility lydnad medlemsmöte allmänna arrangemang årsmöte tävlingsresultat spår hundkafé anläggning upp och hoppa - sund med hund stockholms hundmässa kursönskemål verksamhet hoforsracet