Sponsorhuset

Beställer du dina resor, filmer, CD-skivor, böcker, bläckpatroner eller tjänster på nätet?
Bra, fortsätt med det, men gör det via Sponsorhuset nästa gång, så tjänar Hofors Brukshundklubb pengar utan att det kostar dig något extra!

CDON, Hotels.com och inkClub är tre av de drygt 530 kända nätbutiker som stödjer Hofors Brukshundklubb via Sponsorhuset.

Alla butiker som gått med i Sponsorhuset skänker pengar till klubben om du handlar av dem via sponsorhuset. Såhär enkelt är det:

• Gå in på http://www.sponsorhuset.se/hoforsbrukshundklubb
  • Välj vilken butik du vill handla från genom att först välja butik och sedan klicka på knappen "Besök butiken".
    OBS! Gör du en användare först och loggar in får du lika mycket pengar själv som skänks till klubben, dessa pengar kan efter att de kommit upp i en viss summa skänkas till klubben.
  • Gör dina köp precis som vanligt på butikens egna hemsida!

Det som händer när man klickar sig till butiken via sponsorhuset är att sponsorhuset skickar en "signal" till butiken att du kom från sponsorhuset, då vet butiken att de ska skänka pengar till klubben enligt det avtal de gjort med sponsorhuset.

Vid fler frågor kontakta hofors.bk@gmail.com så svarar jag på dina frågor!

Tips för att tjäna mer pengar till klubben!

Företag
Om ni har föräldrar, vänner eller vet någon som har en befattning där de sköter inköpen på sitt företag, be att de gör alla inköpen via Sponsorhuset. En person som beställde sitt företags alla resor via Sponsorhuset tjänade 50.000 kr till sin förening på ett år!
Så här finns mycket pengar att tjäna - för alla!

Anmäl er till CINT (Detta görs genom att välja butiken "CINT" på sponsorhusets hemsida)
CINT är ett marknadsundersökningsföretag som sponsrar Hofors Brukshundklubb med upp till 30 kronor varje gång man besvarar deras frågor via mejl cirka 1 gång/månad.
När man anmäler sig får Hofors Brukshundklubb dessutom 5 kronor som start!

Be dina vänner, kollegor och släkt att anmäla sig nu!