Hjälp oss att fira våra duktiga tävlingsekipage!

Skicka in dina resultat - så här gör du:

När det går bra för våra medlemmar vill vi såklart få berätta det.

Tyvärr kan vi inte hålla koll på alla våra medlemmars tävlingsresultat - därför behöver vi hjälp med att få dem inrapporterade.

Skicka in tävlingsresultat, namn på förare och hund och en bild samt namn på fotografen till Malin Bäckebo som är ansvarig för hemsidan på e-post . Då kan vi lägga upp resultatet under fliken nyheter och på klubbens Facebooksida och såklart på sidan för tävlingsekipage. Läs mer nedan om du och din hund inte redan är uppsatt som ett av våra tävlingsekipage.

Så använder vi dina uppgifter och bilder:
När du skickar in dina uppgifter och resultat samtycker du till att vi får publicera uppgifterna på klubbens hemsida samt Facebooksida och i medlemsutskick/-information, både elektroniskt och via brev.

Observera att du ger oss rätten att använda din bild utan kostnad när du skickar in den. Har du inte tagit bilden själv är det viktigt att kolla så att fotografen medger att bilden används på de villkoren.

Visa att du är ett av Hofors brukshundklubbs tävlingsekipage

Tävlar du för Hofors brukshundklubb i agility, lydnad, bruks eller rallylydnad med din hund vill vi gärna visa upp er och era resultat här på hemsidan.

Här är uppgifterna som vi behöver:

• Ägare: Ditt för och efternamn
  • Hund: Namn i stamtavla om hunden har ett sånt– "Tilltalsnamnet"
  • Ras: xxxxxxxxx (ange rasens namn, eller skriv blandras om hunden saknar stamtavla).
  • Tävlar: xxxxxxxxxxxx
  • Titlar: xxxxxxxxxxxxxxxxx
  • Övrigt: xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Det är upp till föraren att meddela när det finns tävlingsresultat som ska läggas in på hemsidan. Resultaten mejlas till ainalundkvist@yahoo.com. Skriv namn på förare och hund, tävlingsgren, ort, datum och resultat.