Årets sista medlemsmöte

Som traditionen bjuder så var temat ”Jul”, med gröt, skinka, kaffe, pepparkaka och sista men inte minst julklappsbyte. Ett glatt gäng hade mött upp och först lotsade ordf. Mona oss igenom dagordningen. Lång var den och eftersom vi är ett pratglatt gäng med högt i tak så diskuterades det friskt. Bl.a. om Årets Hund-utmärkelser, Facebook och vårens agilitytävling.

När vi kom fick vi ett spelkort av Laila som sen visade sig ge en present från några av våra sponsorer. Kul grej! Blev omtyckt härhemma. Julklappsbytet gick i år till så att yngst fick välja först. Hm, hm… Lillemor och jag blir alltid sist. I mitt paket låg en fin kampfläta. Swift fick den. Gott var det med kvällsgröt och tilltugg. Tack Tomte-(Lille)mor för att du fixar så fint för oss. Fint också med marschallerna som lyste upp vägen.

God Jul och Gott Nytt År till alla medlemmar!!!

Senaste inlägg