Bessemerfesten 2014

Under lördagens Bessemerfest i Hofors var klubben på plats med infotält och hade uppvisning varje heltimme mellan kl.10 och 14. Agility, tricks och konster, lydnad, uppletande och rallylydnad var det som visades upp av våra 11 deltagande medlemmar, som dessutom inledde med att gå en parad med alla hundar mellan marknadsstånden.

En stor rasvariation hade vi med oss - Leonberger, golden, labbe, chihuahua, irländsk varghund, corgi, border terrier, schäfer och blandras. Alla raser och blandraser, stora som små är välkomna till Hofors BK!

Tack alla deltagande klubbmedlemmar för en rolig dag tillsammans, och tack till alla er som kom och tittade på uppvisningarna, ställde frågor och klappade på våra snälla hundar!