Städ- och fixardag

På långfredagen var det dags för en riktig vårstädning på klubben. Minst 15st var vi (kan ha glömt någon) som jobbade under dagen i det inte alltid så torra vädret. Förste man var där kl.9 på morgonen och när jag åkte vid 16.30 var det fortfarande 3-4st kvar.

Det drogs och eldades ris, sågades upp en ny dörr till containern för agilityhindren, verandan städades och rengjordes med högtryckstvätten samt bars det en himla massa grejjer fram och tillbaka.

Mellan jobbandet blev det lite kolvgrillning på riseldningselden. Riktigt trevligt och kul hade vi, och vi hann även med en hel del jobb!

Tack alla ni som hjälpte till, och ett extra tack till alla er respektive som var med och hjälpte till trots att ni själva kanske inte är medlemmar i klubben!