Uppvisning i Sandviken samt bruks- och lydnadstävlingar

Det var mycket aktiviteter för klubben nu helgen som var. Lördagen började med spår i skogen i Storvik för de tävlande i lägre klass spår. Därefter fortsatte det med lydnadsprogrammet på klubben. Till sist stod Nini Källhager som segrare tillsammans med sin schäfer Madox! Stort grattis! För övriga resultat se sbktävling

Under lördagen var även Hofors BK med på Stora träffen i Sandviken. Det visades upp både agility och nose work och folk med hund hade även möjlighet att prova på. Det var många som kom och tittade och det blev dessutom en liten artikel i arbetarbladet dagen efter!

Helgen avslutades på söndagen med lydnadstävling. Direkt på morgonen kördes klass 1 och där hade vi hela 4 hemmaekipage (av totat 8) med. Riktigt roligt! De slutade på 2-5 plats=)
Därefter kördes klass 2, 3 och elit. Vi hade hemmaekipage med i både klass 2 (1 av totalt 2) och klass 3 (1 av totalt 2) också och båda dessa ekipage vann sina klasser!

Stort grattis inte bara till vinnarna utan till alla våra hemmaekipage som var med!!
(för detaljerade och övriga resultat se sbktävling)