NY INFORMATION! Välkommen på julmötet

Snart är det jul och nyår, men innan dess är du varmt välkommen på årets sista medlemsmöte, onsdag 9 december. Vi kommer bland annat att ta  upp nya KM-regler, om klubben behöver en löptikspolicy, valordning enligt SBK:s nya lokalklubbsstadgar och inomhusträning i Hällbyhallen.

På grund av de nya striktare coronarestriktionerna kommer vi inte att ha medlemsmöte på Torsåkers bygdegård, som vi planerat.

Mötet kommer att bli digitalt istället. Vår ordförande Åsa kommer att skicka ut inbjudning till alla medlemmar, till den e-postadress ni angett till medlemsregistret. Är du osäker på om du har angett rätt e-postadress, eller om du inte har någon, kan du mejla klubben och be att få inbjudan till en annan adress. Skicka till hofors.bk@gmail.com.

Julmötet hålls onsdag 9 december, digitalt.

Varmt välkomna!
Styrelsen, Hofors BK