Medlemsmöte via Zoom

Till alla medlemmar i  Hofors Brukshundklubb!
Årets Grötmöte blir ett digitalt möte via Zoom onsdag 9 december 18,30 – 21,00

Har du angett en gällande mejl i medlemsregistret ska du ha fått en uppdatering av inbjudan, med länk till Zoom. Prova gärna att koppla upp dig från kl 18 så allt fungerar när mötet startar.

Styrelsen informerar om det gångna årets verksamhet och om vilka planer som finns för nästa år.
Inga beslut kommer att fattas på detta möte, besluten sparar vi till kommande årsmöte.
Valberedningens förslag kommer att presenteras och medlemmar har möjlighet att komma med egna förslag till förtroendevalda före 15 december.

Vi tar gärna emot frågor, funderingar och förslag från er inför mötet. Maila gärna det till Åsa på ordforande.hoforsbk@gmail.com

Valberedningens förslag inför årsmötet

Förslaget skickades även ut via mejl till samtliga medlemmar i första kallelsen till medlemsmötet.

Valberedningens förslag till styrelsen inför årsmötet är:

• Ordförande: Åsa Bagge (omval 1 år)
  • Kassör: Lisa Lindqvist (omval 2 år)
  • Suppleant: Lena Söderblom (nyval 2 år)
  • Övriga ledamöter har ett år kvar.

Styrelsens presentation under medlemsmötet