Nu är julen snart här!

Julen på Hofors BK började första advent med julpyntning i klubbstugan. Det blev byte av gardiner, fram med ljusstakar och stjärnor, glitter och julgranskulor och självklart även en julgran!

Det fortsatte med årets sista medlemsmöte där vi har som tradition att ha lite julfirande. Därför är det ett absolut måste med julpyntet. På mötet bjöds det på glögg, risgrynsgröt, skinkmacka och massa annat gott.

Vi avslutade kvällen med julklappsbyte. Alla som ville delta hade med sig en julklapp till ett värde av ca 30kr. En och en fick man gå fram och välja ett paket. Förra året var det äldst först, så för rättvisans skull gick vi från andra hållet i år där den yngsta fick gå fram och välja paket först.

Allt som allt hade vi en väldigt trevlig kväll och jag hoppas och tror att alla gick hem mätta och belåtna!